• Voor 22:00 besteld, morgen bezorgd
  • Persoonlijk advies van vakmannen
  • Meer dan 30.000 artikelen voor de vaklui

Ruilen en retouren

Annulering van uw bestelling

Wil jij je bestelling annuleren? Dan is dat mogelijk zolang de order nog niet is verzonden. Meld je annulering zo snel mogelijk telefonisch aan onze klantenservice. Wegens ons snelle proces kan het namelijk zijn dat jouw order direct na het plaatsen al wordt ingepakt.

Onbezorgd retour

Het kan zijn dat pakketten niet bezorgd kunnen worden waardoor deze, na verloop van tijd, aan ons retour gestuurd worden. Wanneer wij dit pakket retour ontvangen hebben, zullen we het crediteren op dezelfde manier waarop betaald is. Je kunt uiteraard contact met ons opnemen voor een nieuwe bestelling of zelf een nieuwe bestelling plaatsen via onze website.

Veel voorkomende redenen dat pakketten onbezorgd retour gestuurd worden:

  • foutief adres ingevuld tijdens het plaatsen van de bestelling;
  • meermalen niet aanwezig zijn op het moment van levering;
  • het pakket niet tijdig ophalen bij het pakketpunt.

Retourprocedure

Wil je een artikel retourneren? Dan vragen wij het volgende te doen. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen.

- Volg de stappen in het portaal en meld waarom je jouw order retour wilt sturen.
- Selecteer een verzendmethode en controleer alle vooraf ingevulde gegevens.
- In het portaal kan je het retourlabel downloaden en het pakket verzenden.
De kosten voor het terugsturen van een artikel zijn voor eigen rekening.

Voorwaarden asbest

Is de machine bij asbestwerkzaamheden gebruikt? Neem dan telefonisch contact met ons op.

Door het indienen van een reparatie-/garantieaanvraag verklaar ik dat het product waarvoor ik een aanvraag indien, niet in een asbest-omgeving is gebruikt en ga ik akkoord met de garantie- en reparatievoorwaarden.

Herroepingsrecht bij levering van producten

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 30 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Dit geldt nadrukkelijk niet voor verkregen shoptegoeden in de vorm van bijvoorbeeld couponcodes. Producten aangeschaft met shoptegoed (al dan niet aangevuld met een andere betalingsvorm) vallen uiteraard wel onder het herroepingsrecht en worden op dezelfde wijze terugbetaald als waarmee is betaald.

2. Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Uitzonderingen hierop zijn hygiëneproducten (zoals mondmaskers, luchtkoelers, airco's, filters, etc.), verbruiksartikelen en op maat gemaakte producten. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

3. Gereedschappelijk vergoedt alle door de consument verrichte betalingen, inclusief eventuele leveringskosten die door Gereedschappelijk in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij Gereedschappelijk aanbiedt het product zelf af te halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot we het product hebben ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij zullen voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Klachten

Gereedschappelijk streeft naar een zo correct mogelijke afhandeling van je bestelling. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. We doen er alles aan om je alsnog tevreden te stellen. Je kunt je klacht richten aan de afdeling aftersales via klantenservice@gereedschappelijk.nl.

Footer image

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.